Urban Legend
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Urban Legend - Stormreaver
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Apply=Warrior Punasulka

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Punasulka




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 26.06.2010

Apply=Warrior Punasulka Empty
ViestiAihe: Apply=Warrior Punasulka   Apply=Warrior Punasulka EmptyLa Kesä 26, 2010 1:12 am

Irl:

Nimi: Ville
Ikä: 14
Työ: Ylä-aste
Asuinpaikka:Etelä-pohjanmaa, Kauhava (Ent,Kortesjärvi)

Ingame:

Nimi: Punasulka
Class: Warrior
Race: Orc
Main Spec: Fury (PvE)
Off spec: Arms (PvP)
Armory link:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&cn=Punasulka (Kun laitoin tämän linkin, se ei ollut ainakaan sillon päivittänyt minun enchantteja etc etc)
Kuva UI'stasi: https://2img.net/r/ihimizer/i/44153431.png/
Raid:
Pystytkö raidaamaan keskiviikkona, torstaina ja sunnuntaina klo18-22 välisen ajan: Pystyn
Kestätkö wipejä kuinka hyvin, kun esim. progressia teemme: Kestän niin kauan kuin muutkin.
Miten varustaudut raideille? (Esim. mikä food, flaski, koska tulet paikalla jne.): Foodia en ota mukaan jos joukossa on Maagi. Otan niiltä Conjured Mana Strudel.Flaskit on yleensä Endless Rage. Pyrin tulemaan 15min ennen raidin alkua tai jopa aikaisemminkin.
Minkälaisen persoonan tuot raideillemme?: En Osaa vastata mutta en ainakaan mitää Angst tai vastaavaa
Kerro roolistasi ja mitä teet siinä (Esim. dps kertoo oman rotaationsa jne.): Siis olen DPS ja rotaationi on seuraava=Single Target=Heroic Strike,Bloodthirst ja execute kun voi,Victory rush kun voi ja Slam. Multiple Target=Whirlwind,Cleave samoin execute,victory rush ja Slam kun voi.
Kokemus (Vanilla, TBC ja Wotlk):Vanillasta on sen verran että warrior 1-80 ja mage 1-49 lol! . TBC on vanhalta accountilta sen verran että Illidan kaatu sen verran monta kertaa et muisti sen ilmeenki.samoten SWP.WOTLK on sen verran kokemusta että icc10 norm/hc salat osataan, muuta en ookkaa harrastanu sitte toc10/25 ja hc randomit ^__^


Muuta:
Miksi meidän pitäisi valita juuri sinut?: Ei Oo pakko, pelaan huvin vuoksi ja jos ei oteta, etsin jonku muun guildin
Kerro vähän itsestäsi:Pelaan päivittäin, olen tyytyväinen raideissa ja olen ystävällinen muille

Vapaasana:Hyvää peli iloa kaikille ja hyvää kesää sunny Smile Smile Smile =)
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Apply=Warrior Punasulka
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Apply
» Apply pohja

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Urban Legend :: Hakemukset :: Hakemukset-
Siirry: