Urban Legend
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Urban Legend - Stormreaver
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Nanaattori Unholy DK DPS

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Nanaattori




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 20.06.2010

Nanaattori Unholy DK DPS Empty
ViestiAihe: Nanaattori Unholy DK DPS   Nanaattori Unholy DK DPS EmptySu Kesä 20, 2010 10:58 pm

Irl:

Nimi: Niko
Ikä: syksyllä 15
Työ: Peruskoulua
Asuinpaikka: Leppävirta

Ingame:

Nimi: Nanaattori
Class: DK
Race: Tauren
Main Spec: Unholy
Off spec: Unholy
Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&cn=Nanaattori
Kuva UI'stasi: Ei ole mitään erikoista UIta, ihan tolla wowin omalla oon pelaillu ja hyvin se on tähän mennessä toiminu.

Raid:
Pystytkö raidaamaan keskiviikkona, torstaina ja sunnuntaina klo18-22 välisen ajan: Kyllä, ja pystyn venymään tarvittaessa.

Kestätkö wipejä kuinka hyvin, kun esim. progressia teemme: Onhan tota tultu aiemminkin wipeiltyä aika paljon turhienkin virheiden takia ja hyvin nekin on kestetty.

Miten varustaudut raideille? (Esim. mikä food, flaski, koska tulet paikalla jne.): Paikalle saavun yleensä viim 15min
vaille raidiajan alkua ja mukana on aina flaskit yms.

Minkälaisen persoonan tuot raideillemme?: Huumorin tajuisen(mutta osaa suhtautua asioihin myös vakavasti) ja positiivisen.

Kerro roolistasi ja mitä teet siinä (Esim. dps kertoo oman rotaationsa jne.): No toi ny muuttuu välillä runejen ja muun sähellyksen ohella, mutta pääpiirteittäin doti yllä ja ps, dc niinpaljon kun voi ja sitten bs kun ei runeja muuhunkaan ole.

Kokemus (Vanilla, TBC ja Wotlk): Alotin vasta Wotlk joten aikaisemmista lisäosista ei ole kokemusta. Wotlk on tullu raidattua seuraavasti: ICC 10 12/12 10HC 8/12 ICC 25 8/12 ja sit jotain ToC:it clearannu normilla, muuta ei oikein ole tullut raidailtua koska 80 tultua täyteen oli ToC menossa ja ei noihin vanhoihin raideihin oikein kehannu mennä.


Muuta:
Miksi meidän pitäisi valita juuri sinut?: Osaan pelata omalla classillani ja kokemusta ICC. Nopea oppimaan uusia asioita ja yleensä tulen toimeen kaikkien kanssa. Pystyn taipumaan myös raidi aikojen ulkopuolelle mikäli tarve vaatii.

Kerro vähän itsestäsi: Joo eli lokakuussa tulisi 15 mittariin ja wowia olen pelannut viime kesästä lähtien. Vapaa-ajasta suuri osa kuluu koneella lähinnä wowin parissa. Harrastan salibandyä, mutta se ei ole este raideille pääsemisen suhteen.

Vapaasana: Toivottavasti paikkoja ny on DPS DK:lle
Takaisin alkuun Siirry alas
Ghoðrag
Vierailija




Nanaattori Unholy DK DPS Empty
ViestiAihe: Vs: Nanaattori Unholy DK DPS   Nanaattori Unholy DK DPS EmptySu Kesä 20, 2010 11:08 pm

Molemmat specit ovat huonoja sun nykyiseen geariin. Sub frost specciä käytetään vain jos on proccaava ase esim. Bryntoll tai Shadowmourne. Toinen specci on "semi" AoE spec millä ei tee ICC:ssä yhtään mitään ainut taistelu mihin kyseinen specci on hyvä on Anub'arak HC.

Minä sanon EI, mutta odotellaan muita officereita
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanaattori




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 20.06.2010

Nanaattori Unholy DK DPS Empty
ViestiAihe: Vs: Nanaattori Unholy DK DPS   Nanaattori Unholy DK DPS EmptySu Kesä 20, 2010 11:23 pm

Joo, jostain kuulin juttuja että toi specci kusee ja oon yrittäny kattoo toisenlaista specciä, mutta mistään ei tahdo löytyä oikean laista specciä. Ja mulla tosiaan on myös bryntroll.. lähinnä siks toi frosti hommeli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Nanaattori Unholy DK DPS Empty
ViestiAihe: Vs: Nanaattori Unholy DK DPS   Nanaattori Unholy DK DPS Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Nanaattori Unholy DK DPS
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Urban Legend :: Hakemukset :: Hakemukset-
Siirry: